Dacă comanda dvs. nu a fost inca expediată, vă rugăm să ne contactați pe office@esterajewellery.ro sau la numarul de telefon 0740165982 sau pe chat-ul disponibil de pe site, sau printr-un simplu reply la email-ul primit in urma inregistrarii comenzii. In cazul in care optati pentru trimiterea unui e-mail sau a unui mesaj, sa ne lasati numarul comanzii si numele complet pentru identificare. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1- 30 de zile, in functie de politica acesteia.
Dacă alegeți să refuzați livrarea comenzii dvs in ziua in care ati primit mesajul prin care sunteti anuntati ca urmeaza sa se livreze comanda, tineti cont ca aceste costuri sunt suportate de catre Estera Jewellery, astfel ca este indicat sa anulati comanda inainte ca aceasta sa fie expediata. Dacă doriți să efectuați modificări la adresa dvs. de livrare, vă rugăm să ne contactați la office@esterajewellery.ro înainte de livrarea comenzii.
Numerele de urmărire sunt trimise automat de îndată ce comanda dvs. este ambalată si pregatita de livrare. Odată ce curierul ridică pachetul și îl scanează în sistem, numărul de urmărire poate fi utilizat pentru a vedea informațiile despre comanda dvs. Acest lucru poate dura câteva ore. Dacă comanda a fost ambalată în weekend, va fi actualizată în următoarea zi lucrătoare.
În primul rând, scuzele noastre! Vă rugăm să trimiteți numărul comenzii dvs. și o fotografie a piesei defecte sau incorecte la office@esterajewellery.ro. Echipa noastră va fi bucuroasă să vă ajute să rezolvati problema.
Nu recomandăm ca produsele noastre să fie lucrate de alti bijutieri, deoarece acest lucru anulează orice potențial de rambursare sau înlocuire in cazul in care produsele sunt inca in garantie. In cazul în care se doreste repararea bijuteriei la un bijutier si se va produce un defect datorat muncii lor nu suntem responsabili de alegerea facuta.
Estera Jewellery ofera serviciu de reparație pentru produsele sale care in perioada de garantie au prezentat un defect de material, dar nu in cazul nepurtarii necorespunzatoare a produsului. Ne putem ocupa si de redimensionarea produselor existente pe site (a acelor produse ce pot fi redimensionate precum inele). Dacă piesa Estera Jewellery este defectă și este acoperită de garanție, vă rugăm să trimiteți numărul comenzii dvs. și o fotografie a piesei defecte la office@esterajewellery.ro.
Da,insa depinde de tipul de bijuterie ales. Se pot personaliza marimi de inele sau lungimi de bratari. Se poate personaliza materialul bijuteriei alese (argint, aur sau platina).